Bovenstraat 2 | B-9680 Maarkedal

Stel uw vraag

* Verplichte velden

Deze website is beveiligd met reCAPTCHA en de Google Privacy Policy en Terms of Service zijn van toepassing.

Blog

Tips & tricks en interessante cases

Klantentevredenheid meten is voor elk bedrijf belangrijk. Een tevredenheidsenquête is hiervoor een interessante tool. Maar ga niet ondoordacht te werk.

Lees meerGepost op 10.10.2019

Een adviesraad biedt een grote meerwaarde: af en toe even stilstaan is de beste garantie om vooruit te geraken.
Zelf heb ik jaren terug een adviesraad opgericht voor mijn bedrijf. Dit was een van mijn beste strategische beslissingen! De voordelen zijn veelvuldig...

Lees meerGepost op 22.10.2017

Wie kent het niet: succes behaal je met vallen en opstaan. Maar vallen kan soms behoorlijk pijnlijk zijn. Misschien helpt het je dan te realiseren dat je er steeds iets positief kan uithalen.

Lees meerGepost op 07.09.2017

Iedereen wil het: een tevreden klant. Zij zorgen immers voor de omzet van morgen. Niet enkel omdat een tevreden klant zèlf terugkomt, maar meer nog omdat hij nieuwe klanten zal aanbrengen. Het is nochtans eenvoudig om een tevreden klant te hebben. Het enige wat je moet doen is ...

Lees meerGepost op 30.07.2017